APPI Surveys
|
A következő kérdőívek érhetők el:
|
- Belvári Nikolett-Napelemek piaci helyzetének a javítása, szélesebb körben való elterjesztése
- Kérdőív a kerékpározásról és a Csepel Royal bicikliről
- Kérdőív az autók használatáról, fogyasztásáról és környezetvédelméről
- Digitális technológiák használata a középiskolai oktatásban
- Nagy Annamária - Egy biomüzli újrapozicionálása az eladási volumen növelése érdekében
- Digitan - Tanárokkal szembeni elvárások a felsőoktatásban
- Digitan - Angol szaknyelvi kommunikáció
- Digitan - Learning in Digital Environments
- Digitan - English for Academic Studies
- Digitan - Written and Oral Presentations
- Digitan - Mérnöki módszerek a pedagógiában
- Digitan - Hallgatói teljesítménymérés és értékelés sajátosságai, módszerei a felsőoktatásban
- Digitan - Tehetséggondozás a felsőoktatásban
- Digitan - Tanári kommunikáció a felsőoktatásban
- VIK - Oktatói eszközök a konfliktusok kezelésében június 7.
- VIK - Korszerű tanuláselméletek június 25.
- Digitan - Tanulástámogatás a Moodle rendszerben
- Digitan - Digitális készségek a tanári munkában
- Tímár Gergely
- Háztartási eszközök innovatív, környezetbarát termékfejlesztési lehetőségei
- Koczka Tamás -Conjoint analízis_Miki ajándéka
- Szilágyi Boldizsár
- Fogyasztói termékélmény
- Boldizsár Magdolna
- Üzemanyag használati szokások
- Digitan - Tanulásmódszertan digitális környezetben – Támogat a tutor
- A Megyeri híd kerékpáros közlekedése
- Digitan - Tananyagfejlesztés – tanulásszervezés (távoktatás)
- Moodle kérdőív
- Digitan - Hallgatói teljesítménymérés és értékelés lehetőségei a Moodle rendszerben, interaktív környezetben
- VIK - Oktatói eszközök a konfliktusok kezelésében június 25.
- VIK - Oktatói eszközök a konfliktusok kezelésében június 18.
- VIK - Korszerű tanuláselméletek június 27.
- VIK - Korszerű tanuláselméletek június 26.
- VIK - Korszerű tanuláselméletek június 13.
- VIK "pedagógiai alapképzés oktatóknak” tanfolyam
- VIK - Korszerű tanuláselméletek június 4.
- VIK - Oktatói eszközök a konfliktusok kezelésében június 11.
- VIK - Oktatói eszközök a konfliktusok kezelésében június 15.
- VIK - Tankörök kommunikációs hálójának kialakítása - a sikeres tankörré válás pedagógiája június 12.
- VIK - Tankörök kommunikációs hálójának kialakítása - a sikeres tankörré válás pedagógiája június 15.
- VIK - Tankörök kommunikációs hálójának kialakítása - a sikeres tankörré válás pedagógiája június 19.
- VIK - Tankörök kommunikációs hálójának kialakítása - a sikeres tankörré válás pedagógiája június 21.
- VIK - Tankörök kommunikációs hálójának kialakítása - a sikeres tankörré válás pedagógiája június 28.
- VIK - Támogat a tanév - új, az ismeretátadáson túli és a tanulást támogató, tanári szerepek június 4.
- VIK - Támogat a tanév - új, az ismeretátadáson túli és a tanulást támogató, tanári szerepek június 14.
- VIK - Támogat a tanév - új, az ismeretátadáson túli és a tanulást támogató, tanári szerepek június 21.
- VIK - Támogat a tanév - új, az ismeretátadáson túli és a tanulást támogató, tanári szerepek június 28.
- VIK - Támogat a tanév - új, az ismeretátadáson túli és a tanulást támogató, tanári szerepek június 29.
- Női vállalkozók (Juhász Márta)
- KÉRDŐÍV DOLGOZÓK RÉSZÉRE a TÉR-rel kapcsolatos visszajelzések feltérképezésére
- Kérdőív a volt dolgozókhoz
- Kérdőív az Üzleti területen dolgozók részére
- Noi vallakozok_angolul
- APPI konferencia, 2012
- Tanári portfólió használat
- Kérdőív otthona kialakításával kapcsolatosan illetve kérdések a zéró energiájú épületről
- ZS(Statisztikák megjelenítése)
- Pedagógusok továbbképzése MTMI-s készségek fejlesztésére
- DISCO SMS 1. Kick-Off meeting - on-line
|
Kérjük, problémájával forduljon Román Gábor (roman@edu-inno.bme.hu) munkatársunkhoz.
|
The Online Survey Tool - Free & Open Source
|
|